Aktuellt
Oljeskador (23.2.2026 15:44)
Brådskande anmälningar om oljeskador ska rapporteras till nödcentralen genom att ringa 112.
Responsrapporten ger en samlad översikt över den respons som Esbo stad har mottagit (1.1.2025 00:00)
Feedback: Planläggning, byggande och boende - Stadens fastigheter
ID:
399507
Skapats: 19.6.2026
Skapats: 19.6.2026
Miksi täällä Tuomarilan päiväkodin ja koulun katolla olevat ilmastointilaitteet ovat täysillä,
vaikka ei ole päiväkoti toimintaa ja koulua. Mielestäni ne ovat täysillä arkipyhinä (koulu) ja viikonloppuisin. Päiväkodin katolla oleva laite menee arkisin täydelle teholle jo jopa 03:30 tai 04:30? Onko otettu huomioon kesä/talviaika? Päiväkodissa alkaa arkisin ehkä täysi tohina vasta n. 08:00. Eikö kiinteistöautomaation voi syöttää aikarajat? Uskoisin, että sähköä palaa hillittömästi?? Onko syytä tarkistaa kellotukset ja säästää Espoolaisten maksajien euroja? Eipä voi ikkunoita pitää auki edes kesälläkään?
vaikka ei ole päiväkoti toimintaa ja koulua. Mielestäni ne ovat täysillä arkipyhinä (koulu) ja viikonloppuisin. Päiväkodin katolla oleva laite menee arkisin täydelle teholle jo jopa 03:30 tai 04:30? Onko otettu huomioon kesä/talviaika? Päiväkodissa alkaa arkisin ehkä täysi tohina vasta n. 08:00. Eikö kiinteistöautomaation voi syöttää aikarajat? Uskoisin, että sähköä palaa hillittömästi?? Onko syytä tarkistaa kellotukset ja säästää Espoolaisten maksajien euroja? Eipä voi ikkunoita pitää auki edes kesälläkään?
Behandling
Status:
Behandlat
HEI
Kiitos huomiostasi!
Ilmastointi on aikajaksotuksella päällä ennen tilojen käyttöä, kun tuleva ulkoilma on vielä viileä. Valtaosaltaan tiloissa ei ole koneellista jäähdytystä ja siksi tämä tuuletusjakso on tärkeä valmistauduttaessa päivä käyttöön.
Kiitos huomiostasi!
Ilmastointi on aikajaksotuksella päällä ennen tilojen käyttöä, kun tuleva ulkoilma on vielä viileä. Valtaosaltaan tiloissa ei ole koneellista jäähdytystä ja siksi tämä tuuletusjakso on tärkeä valmistauduttaessa päivä käyttöön.
