Ajankohtaista

Palautepalvelun automaattista vastausviestiä on selkeytetty (13.10.2023 00:00)

Palautepalvelun automaattisen viestin sähköpostiosoite on muutettu muotoon noreply@espoo.fi. Automaattiviestissä kerrotaan, että viestiin ei voi vastata sähköpostilla. Saamamme tiedon mukaan osa asiakkaista on lähettänyt vastauksia aikaisempaan automaattisähköpostiin. Nämä viestit eivät tule perille, eikä niitä ole voitu käsitellä. Uusi sähköposti lähettää asiakkaalle ilmoituksen, että viesti on estetty. Palautepalvelussa voi jatkaa viestittelyä samasta palautteesta kirjautumalla palautepalvelun käyttäjäksi. Samasta asiasta voi myös jättää uuden palautteen ja mainita siinä aikaisemman palautteen numeron.

Tutustu Espoon saamaan palautteeseen palauteraportin avulla (22.11.2023 00:00)

Katso raportti täältä

Anna palautetta
Tervetuloa palautepalveluun! Anna palautetta tai kysy Espoon kaupungin palveluista. Palautteet käsitellään ja niihin vastataan pääasiassa klo 8-16 välisenä aikana. Palautteeseen ei tule kirjoittaa arkaluonteista tietoa, kuten henkilötunnuksia tai tilinumeroa. Kiireellisissä asioissa ole yhteydessä suoraan asiakaspalveluun. Asiakaspalvelusta saat myös tarvittaessa apua käyttäjätunnuksen luomiseen. Kirjautuneena näet lähettämäsi palautteet ja vastaukset niihin. Tällöin voit myös halutessasi kommentoida saamaasi vastausta. Luo käyttäjätunnus palautepalveluun.

Anna palautetta